Wednesday, July 11, 2007

身體健康~~

輾轉經過差不多幾個月的時間 [其實又真係唔洗咁耐 ... 係我自己 睇下拖下拖下先再睇下之故], 終於找尋到 stomach discomfort 的原因 ... 係因為一種叫 H. Pylori(XX"羅旋菌)的菌在作怪. 據醫生說有這種菌一定要淸, 因為輕則會胃潰瘍, 胃炎, 但日子久了還未能淸便可能會導致胃出血甚至胃癌. 所以這個一向逃避食藥的人, 便乖乖的聽醫生吩咐去配藥 ...

不過今次都幾"惡" "kan" ... 不單藥較貴, 要一次過食足七日 ... 每日要"kan"八粒""藥丸 (excuse me .. it's really a BIG challenge to someone dislike taking medicine!!!). [遲D 影張相過你睇] 不過謝謝神比我有一個好好的心理預備, 皆因兩日後要外遊的我未能開始療程, 足足有兩個星期時間比我作好心理準備及練習 (yes ... I really need it, trust me...)

原來有好多事我都 take it for granted ... 其中一樣便是健康 ... "誰會珍惜當你還擁有?" - 警惕警惕!!

願各方親朋好友都健健康康快快樂樂~~

No comments: